Szállítás GLS futárszolgálattal 5 munkanap - 20 000 Ft felett INGYEN szállítunk - Hazai termék

GYIK

Gyakran ismételt kérdések


- Mikor érkezik a csomagom?
- Van-e lehetõségem adatmódosításra, képcserére?
A rendeléstõl számított 8 órán belül van rá lehetõség.

- Hogyan tudom kifizetni a terméket? (Milyen fizetési módok vannak)
Jelenleg bankkártyával (simplepay) és utánvéttel is lehet fizetni.

- Van-e lehetõségem utánvétre?
Igen.

- Van-e lehetõségem személyesen meglátogatni üzletüket?
Jelenleg csak online árusítunk.

- Milyen szállítási módok állnak rendelkezésemre?
Jelengleg csak futárszolgálatokkal, házhozszállítással dolgozunk, de tervezzük a csomagpontok bevezetését is a jövőben.

- Hogyan tudom beváltani a kuponkódot?
Egyszerre csak egy kuponkódot tud beváltani. A kuponkód semmilyen másmilyen kedvezménnyel nem vonható össze, ezért 3 vagy több termék vásárlása esetén a kuponkódok nem mûködnek (a 10%-os automatikus kedvezmény miatt), ilyenkor 1 vagy 2 terméket vásároljunk egyszerre kuponnal.

- Hogyan tudom felhasználni az ajándékutalványt, hogyan kapom meg az
ajándékutalványt?
Az ajándékutalványt a vásárlástól számított 1 munkanapon belül küldjük emailben a hozzá tartozó kuponkóddal együtt. A kuponkódot a szállítási cím megadásakor tudja beírni.

- Hogyan tudom törölni a kosáremlékeztetõ emailt?
Az emailben van egy Leiratkozás (unsubscribe) gomb, ezzel elkerülhetjük a további emlékeztetõket.

- Lehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?
Árucserére nincs lehetõség, a kézhezvételtõl számítva 14 napon belül van
lehetõség elállni a vásárlástól, ha a termék még nincs használva, és csak akkor, ha nem egyedi, saját fotós termék.

- Külföldre is szállítanak?
Jelenleg nem.

További kérdéseikkel kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat a megadott